hover animation preload

Koho volit?
Jiljí Záruba -

Samozřejmě Receptář. Napadlo mě to při listování extra speciálem Receptáře, který bude od zítřka v prodeji, tedy od 18. května. Vede se teď nenávistná předvolební kampaň a podobnou nafoukanost některých nejmenovaných lidí občas zažíváme nad nápady čtenářů. Stejně jako mají jasno, proč jsou hlupáci ti, kteří volí někoho jiného než oni, dokážou nad čtenářskými nápady ohrnovat nos: "A proč si pan Čermák nekoupí kompresor na pumpování pneumatik v obchodě, proč ho vyrábí ze staré vyřazené ledničky?" A jsou schopni dodat, ti lidé, kteří mají ve všem jasno, že se to nesmí, že se stará vyřazená lednička musí odevzdat do sběrného dvora. Zblblost lobbisty a marketingem firem bohatnoucích na odpadu a zblblost stranami a marketingem jejich volebních štábů je pak už jen čistě náhodná. Sakra, lidi, myslete hlavou. Aspoň tak jako čtenáři Receptáře. Protože kdyby nemysleli, neměli by ty nápady. (Jo, a páně Čermákův kompresor je ve zmíněném extra speciálu Receptáře, koukněte se.)

1 komentářů:

Jan Tomášek řekl(a)...

Už je, sláva, dva týdny po volbách. Čísla, která z nich vzešla, mě však přivedla k srovnání nesrovnatelného: Shodou okolností právě uplynul rok od spuštění nové verze internetového Receptáře. Měla za cíl intenzivněji než dosud nabídnout na internetu všechno to, co vyšlo a vychází v tištěném Receptáři, a ještě přidat něco navíc. Povedlo se a daří se dál. A teď slíbená nelogická slovní úloha - s nadsázkou přepočteno na nedávnou volební matematiku by internetový Receptář se současnou měsíční návštěvností sice do sněmovních lavic nezasedl, ale měl by k nim 1,6 x blíž než Zelení. Ti měli zhruba 130 tisíc čtenářů, tedy voličů. Jestli se oni neměli přijít poučit, co vlastně lidi se zájmem o pěknou a užitečnou zahrádku zajímá.

Okomentovat